Monday, October 7, 2013

dear boss


Sorry , it is not because I don't like you . It is just because I have no idea of how much you annoyed me .

Hmm .. Letihnya ! Penat nya ! Sudah lama agak nya aku duduk goyang kaki mintak duit senang senang je kat mak dengan abah kan .. Then bila aku tahu macam mana susahnya cari duit .. Ini lah jadinya . Susah . Sangat susah .

Aku jadi menyesal sebab banyak bazirkan duit masa dulu-dulu . Susahnya nak hidup ..

I have education , but is not enough kot . One more important thing is communication . Hmm .. communication .

Dear boss , I don't know kenapa aku tak boleh nak get along with almost all of my bosses . Aku yang salah atau mereka memang menjengkelkan ? I am waiting for a good boss , yang tak menyakitkan hati , yang sempoi , yang sporting . Cepatlah come into my life .. Where are you now ? : (

Dear boss .. I have obey all of your orders , not all actually . But one thing I wanna have in return is , respect . Once you respect me then I will act the same way .

Or .. entah lah . Mungkin aku tak boleh berkerja dengan orang .

Mungkin have to start think on how to run my own business .. Mungkin ?

Kena start merancang dari sekarang .. Insha Allah

Ya Allah , Kau bukakan lah pintu rezeki aku sebagaimana luasnya laut Mu , luasnya langit Mu . Sesungguhnya ini semua aku lakukan untuk keluarga tercinta , murahkan rezeki ku ya Allah , Ya Rahman , Ya Rahim . Amin .. : )

" Arfa Anas "




No comments:

Post a Comment