Sunday, January 31, 2016

Baju Raya Saya 2016

Hi. Hello. Assalamualaikum.
Its been awhile. Dah lama tak tulis. And I feel like "otak tak berkembang" since I am not posting anything since past few years. Yelahhhh, sebab asyik bercinta kot. Hehe. Hehehehehe. Hehehehe. Dah. Kbye. Yes this is not my first entry of 2016, tapi at least ini akan jadi entry berguna kot. Yang first tu tak berapa berguna ke. (Ye la kot, hehehe) Yela sebenarnya saya suka menulis tapi suka tulis benda merepek jo kot. Huhu. Dah dah, fokus fokus.


Dan pernah dengar produk pakaian muslimah berjenama Minaz Boutique?

Facebook:  minazboutiquestudio.com
Instagram: minaz.my

Sorry, aku cuma follow dua medium ni je which memang aku aktif dekat these two mediums only. Okay back to story. Those pic yang aku pos tu ialah keluaran terbaru untuk tahun ini which Minaz has launched them pada end of January 2016. Minaz's (Lets the design do the talking) new product ni bagi aku bertemakan corak roselle dan color pastel yang now memang in lah dengan geng-geng hijabista semalaya. Huhu sorry terperli. Ada tujuh design kot. Tapi aku paling suka dengan Nadeera Design.








 
Setiap design ada nama. Power kan. Huhu. Tapi paling aku minat ialah design Nadeera, which it was inspired by previous design yang Minaz produce jugak, iaitu Najlaa. Ini dia
 
 
Cantik kan. Awal betul pilih baju raya kan. Hihi. Tapi harga dia quite mahal la for me tapi maybe sebab nama Minaz ni dah agak well known then it is worth it lahhhh, Yeke. Tapi ada satu lagi design yang in buat masa sekarang. Dan butik yang paling aku suka which Nurul Wonder Wardrobe pun ada jual jugak.
 
Instagram: wonder_wardrobe
 
And the design is called as Kurung Wrap / Kimono Wrap tapi NWW (Nurul Wonder Wardrobe) ni pun suka letak nama sedap sedap dekat baju dia dan nama baju yang aku berkenan sangat kat dia ni ialah Ariana Ikat Tops.
 
 
Sebenarnya banyak je lagi online shop yang jual baju macam ni tapi aku lagi prefer diorang ni sebab butik dia ni pun macam ada potensi nak naik even harga dia pun agak mahal.
 
 
Then, how it is. Nice kan? Dah boleh slow slow saving untuk beli baju raya dah ni. Bye!
 








No comments:

Post a Comment