Saturday, January 9, 2016

H I B A


Sekali lagi kau bilang mau pergi, sekali lagi kau biarkan aku mati
Sekali lagi kau biarkan aku tanpa perasaan
Apa kau fikir aku ni haiwan?

Tak pernah kah kau tahu betapa aku rindu
Takkah kau peduli apa yang aku mau
Sampai hati kau pergi
Sampai hati kau biar aku mati

Perasaan yang terlalu menakutkan
Perasaan yang terlalu menyeramkan
Aku ditinggal di tepi jalan
Aku ditinggal tanpa rakan dan taulan

Celakanya perasaan ini
Ku fikirkan aku takkan peduli kau pergi
Kau memang lelaki yang harus mati
Sampai hati kau biarkan aku begini bersendiri

Ini bukan yang biasa
Ini cinta yang ada lainnya
Tapi kau tidak pernah merasa apa yang ku rasa
Kau panggil aku gila

Bila kau bilang kau hendak pergi
Kau tau kau sedang mau ku mati
Berapa kali kau laku begini
Berapa kali?
Berapa kali?

Dan di setiapnya, aku tak peduli
Bila engkau mengambil pisau dan melapah mentah
Kasihan hati ini biarkan engkau begitu menyiat hatiku untuk kali ke seribu


Pesan pada diriku:
Jangan jatuh

:(

No comments:

Post a Comment